#2016-06-29 01:45:55 

Lwica

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Warszawa

Wiek: 37

Zastanawiam się nad tapetą w pokoju. Malowanie już mi się znudzilo, chce pójsc w jakieś wzory ale nie wiem co wybrac. Macie cos fajnego w pokojach albo czego na pewno nie wybierac? W sklepie wyglada dobrze a potem na scianie jakas masakra wychodzi. Soł?
#2016-06-29 02:00:56 

Savanna

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Ełk

Wiek: 32

A jak z miejscem czy masz duzy pokoj czy mały? Bo to też dużo od tego zalezy, wybierzesz ciemna tapete i koniec nagle pokoj się zmniejszy. Wiec jak już to lepiej się zdecydowac na jasne barwy. A kolorki jakie lubisz?
#2016-06-29 03:44:07 

Lwica

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Warszawa

Wiek: 37

pokoj taki sredni ;) tak okolo 15 m bez skosow. Ma jedną ściane do zasloniecia tak całkowicie a reszta jest zaslonieta przez meble raczej. No i okno. Więc chcialabym jakiś efekt mieć. Co do koloru to nie mam jakiegos ulubionego.
#2016-06-29 06:04:32 

spadochroniaz

Użytkownik

Posty: 14

Skąd:

Wiek: 19

Widziałem u kumpla całkiem fajną tapetkę w kropki właśnie na takiej jednej duzej ścianie i szczerze powiem ze robi niezłe wrazenie, czego bym się po kropkach nie spodziewał.
#2016-06-29 07:41:50 

Pankracy

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Chełm

Wiek: 29

Dzień dobry, moim zdaniem powinna Pani zdecydować się na tapetę ścienną 3D, która daje bardzo ładny efekt głębi i przestrzeni. Jeśli ma Pani sporą ścianę do zagospodarowania to będzie to idealne rozwiązanie. Pomysłów na ścianę w 3D jest sporo, od nowoczesnych po abstrakcyjne.
#2016-06-29 08:58:19 

PaniPopek

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Wrocław

Wiek: 29

A ja polecam popatrzeć na TapetyOnline na przykład tę kolekcję tapetyonline.pl/pl/producer/MARBURG/75 :) znalazłam dla siebie fajną tapetkę wygląda trochę jak z Simsów :) i jak położyłam to dało taki fajny efekt, ale taka tapeta będzie dobra właśnie na dużą ściane zeby było widać te wszystko kregi i wzory.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015